Inför skolbesök den 3 november

Publicerad: 1 min läsning

SANT

Måndag 3 november har våra spelare i SHL- och SDHL-laget möjlighet att besöka några skolor i Luleå med omnejd.

Är det så att din skola är intresserad av ett besök, så får ni mer än gärna klicka på länken nedan och fylla i formuläret.

https://forms.gle/J5rTtd9qKqKPxd5C8

Tanken är att spelarna kommer två och två och pratar med klassen om frågor som ni tycker är viktiga för er. Exempelvis vikten av att vara en bra klasskamrat, hur viktigt det är med träning, kost och sömn för både skola och idrottande.

Vid det här tillfället kommer spelarna ha möjlighet att vara ute i skolorna mellan kl 09:00-11:00. Och beroende på intresset kommer vi kunna bestämma hur lång tid de kommer kunna vara på varje ställe. Och vi träffar gärna flera klasser på samma skola när vi ändå är på plats.